एनसेलका ग्राहक ५० लाख
काठमाडौं, ६ वैशाख
निजी क्षेत्रको दूरसञ्चार सेवा प्रदायक कम्पनी एनसेलले ५० लाख ग्राहक भएको घोषणा गरेको छ । ‘एनसेल’ ब्रान्डसँगै तीव्र रूपमा ग्राहक वृद्धि भएपछि कम्पनीले मंगलबार ५० लाख पुगेको जनाएको छ ।
एक वर्षको अन्तरालमा कम्पनीका ग्राहक शतप्रतिशतभन्दा धेरै वृद्धि भएका छन् । गत जेठमा ‘एनसेल’ ब्रान्ड घोषणा गर्दा कम्पनीका ग्राहक २२ लाख थिए । एक वर्षमा कम्पनीका २३ लाख ग्रहाक भएका छन् । अन्य सेवा प्रदायकको भन्दा गुणस्तरीय सेवा र नयाँ योजनाले मोबाइल प्रयोगकर्ताको रोजाइ भएको कम्पनीले जनाएको छ । “यो अवस्थामा आउँदा हामी धेरै खुसी हुनुका साथै थप उत्तरदायित्व थपिएको अनुभूति भएको छ,” कम्पनीका कार्यकारी अधिकृत पासी कोइस्टेनन्ले भने, “लोडसेडिङ ठूलो चुनौती थपिएकाले ५० प्रतिशत ग्रिन साइटबाट सोलार पावरबाट सञ्चालन गर्न सुरु गरेका छौं ।” बर्सेनि लोडसेडिङको चाप बढ्दै गएपछि सोलारमार्फत कार्बन बीटीएसबाटै बाटो र बिजुलीको पहुँच नपुगेका क्षेत्रमा मोबाइल सेवा दिएको हो ।
नेपालमा मोबाइलको पहँुच कुल जनसंख्याको ३५ प्रतिशतभन्दा धेरैकमा पुगेको छ । एनसेल ग्लोबल सिस्टम मोबाइल (जीएसएम) सेवामा पहिलो स्थानमा आउन सफल भएको छ । प्रतिस्पर्धी कम्पनी टेलिकमका जीएसएम मोबाइल प्रयोगकर्ता ४९ लाख ग्राहक नागेका छन् ।
५० औँ लाख नम्बरमा पर्ने नुवाकोटकी सुमित्रा पाण्डे क्षेत्रीलाई कम्पनीले मोटरसाइकल उपहार दिएको छ । “भविष्यमा पनि ग्राहकलाई यसरीनै योजना र सुविधाका साथै सेवालाई गुणस्तरीय बनाउन पहल गरिनेछ,” कम्पनीका कार्यकारी अधिकृत कोइस्टेनन्ले भने ।
Via Source:- Karobar Daily
No comments:
Post a Comment
आफ्नो अमूल्य राय, सुझाव तथा टिप्पणीहरु यहाँ लेख्नुहोला...▼ Please leave your Comments here...▼ ...