प्रचार प्रसारको आधा रकम विकास निर्माणमा खर्च गरौं ।

पर्यटन वर्ष सन् २०११ को मध्यावधिमा झापा जिल्ला ट्राभल एजेन्सी संघका अध्यक्ष नेत्र कार्कीसँग मेचीनगर अनलाईनले लिएको विशेष अन्तरवार्ता
उनले नेपालको प्रचार प्रसारमा जति रकम खर्च भएको छ त्यसको ५० प्रतिशत रकम पर्यटकीय क्षेत्रको विकासमा
खर्चिनु हो भने पर्यटकको आगमन बढ्ने बताउँछन् ।
 झापामा पर्यटन वर्ष २०११ को रौनकता कस्तो छ ?
 वास्वतमा भन्नु पर्दा पर्यटन वर्ष २०११ को प्रचार प्रसार चाहिँ तीब्र रुपमै भएको हो । नीति नियम पनि बने तर राजनीतिक अस्थिरताका कारण खासै प्रभावकारी बन्न सकेको छैन । सरकार पनि परिवर्तन भएका कारण सोचे अनुरुप सफलता हात पार्न सकिएको छैन ।
 पर्यटन वर्ष २०११ मा यस संघले कस्तो भूमिका निभएको छ ?
हामी कुनै पनि कार्यमा चुकेका छैनौं । पर्यटन वर्षको सुरुवातमा यस संघले गरेका कार्यक्रम निकै प्रभावकारी पनि भए । झापामा भएका पर्यटकीय स्थलहरुको अवलोकन गरी प्रचारप्रसार कार्यमा तीब्रता पनि नआएको होइन तर सरकारको कमजोर नीति नियम अनि बीचमा भएको सरकार परिवर्तनका कारण सो कार्यले निरन्तरता पाउन सकेन ।  अब के गर्दा चाँहि बढी पर्यटक भित्र्याउन सकिन्छ त ?
 प्रचार प्रसारको हिसाबमा नेपाल सधै अगाडि नै छ । यसलाई थप प्रचारप्रसारको आवश्यकता देखिदैन । सगरमाथाको देश नेपाल, भगवान गौतम बुद्धको जन्मभुमी यी दुई कुराले नै हामी प्रचारात्मक छौं । अहिले प्रचार प्रसार भनेर जति रकम राज्यले खर्चिएको छ । त्यसको आधा प्रतिशत रकम पर्यटकीय क्षेत्रको विकासमा लगाउन सक्दा पर्यटकको आगमन स्वत बढ्छ । देशमा राजनीतिक अस्थिरताको अन्त्य, बन्द, हड्ताल सधैका लागि बन्द, शान्ति सुरक्षामा प्रतिवद्ध भए विदेशी पर्यटकहरुको ओइरो लाग्न सक्छ नेपालमा ।
जिल्लामा ट्राभल व्यवसाय कसरी सञ्चालन भएको छ ?
 तुलनात्मक रुपमा भन्नुपर्दा अहिले झापा जिल्लाभरि ६० ७० को हाराहारीमा ट्राभल एजेन्सीहरु सञ्चालनमा छन् । तीमध्ये दर्ता भई वैध रुपमा कानुनको दायरामा रहेर सञ्चालन भएका एजेन्सीहरु चाँहि २० को हाराहारीमा मात्र छन् । अवैध रुपमा सञ्चालनमा रहेका अन्य ट्राभल एजेन्सीहरुलाई करको दायरामा ल्याउने काम झापा जिल्ला ट्राभल एजेन्ट संघले गरेको छ । अतः एक वर्षभित्रमा झापाका सबै ट्राभल एजेन्सीहरु कानूनको दायरामा आउने छन् भन्नेमा हामी आशावादी छौं ।
 संघको भावी कार्ययोजना के कस्ता छन् ?
 खासै कार्ययोजना तयार गरेका छैनौ । पर्यटन वर्ष २०११ को उपलक्ष्यमा तत्कालै टिसर्ट बाँड्ने कार्यक्रम रहेको छ । वास्तवमा भन्नु पर्दा यस संघमा पनि आर्थिक अभाव भइरहेको छ । सरकारी संघसंस्था, जिविस, नगरपालिका लगायत अन्य पर्यटन क्षेत्रसँग सम्बन्धित कार्यालयहरुबाट कुनै सहयोग प्राप्त हनु नसकिरहेको अवस्थामा कसरी कार्ययोजना तयार गर्ने ? सरकारले नीति नियम त बनायो तर कार्यान्वयन गर्न नसक्दा पर्यटन वर्ष २०११ मा अघिल्लो वर्षको तुलनामा पर्यटकको संख्या झन् घट्दो क्रममा छ ।
 अन्त्यमा ?
 पर्यटन वर्ष सन् २०११ लगभग असफल भएकै मान्नुपर्छ । किनकि पर्यटक आगमनमा झन् कमी आएको छ । देशमा राजनीतिक अस्थिरताको अन्त्य गरी समयमै संविधान निर्माण होस् । अनिमात्रै देशमा पर्यटकहरुको आगमनमा वृद्धि हुनेछ । पर्यटन आगमनमा देखिएका चुनौतीहरुलाई तत्काल समाधानको प्रयास राज्यले खोज्नु पर्छ । अनिमात्र हामी सफल हुनेछौं ।

No comments:

Post a Comment

आफ्नो अमूल्य राय, सुझाव तथा टिप्पणीहरु यहाँ लेख्नुहोला...▼ Please leave your Comments here...▼ ...