{नेपाल बंगलादेश व्यापार} १३ वर्षमा पनि सफल भएन पारवहन मार्ग

प्रकाश पौडेल
२१ असार/ मेचीनगर झापा
नेपालले फूलबारी बंगलावन्ध पारवहन मार्ग उपभोग गर्न पाएको १३ वर्षमा पनि कुनै सफलता हात पार्न सकेको छैन । नेपाल, भारत र बंगलादेशबीच २०५४ सालमा भएको त्रिपक्षीय सम्झौताका आधारमा नेपालले फूलवारी–बंगलाबन्ध पारवहन मार्ग उपभोग गर्न पाएको हो । तर यो मार्गबाट खासै व्यापारमा वृद्धि भएको देखिदैन । बंगालादेशको सिमानाबाट ५० किलोमिटर टाढा मात्र भन्सार कार्यालय छ । यसको पूर्ण फाइदा भारतीय बन्दरगाहमा पुगेको देखिन्छ । भारतीय बन्दरगाहमा हुने झन्झट, ढिलासुस्ती र एकाधिकारले गर्दा पनि नेपाललाई यो पारवहान मार्गवाट उपेक्षित सफलता हात पर्न नसकेको हो ।
हाल, अलैची, अम्रिसो, अदुवा, टमाटर, सुन्तला, मह, बन्दागोभी, रोजीन टर्पाइन, चाउचाउ, चियापत्ती, गुवा सुपारी प्लाइउड तेजपत्ता लगायतका नेपाली उत्पादनहरुको बंगलादेशमा अत्याधिक माग गरिएको छ । तर मागको ५ प्रतिशत पनि निर्यात हुन सकिरहेको छैन । साथै बंगलादेशी उत्पादनहरु समेत नेपाली बजारमा आइपुग्न सकेको छैन् । सनपाट, वेस्टकरन गार्मेन्ट, ईट्टा, मेृलामाइन, माटा, सिद्राको सुकटी लगायतका बंगलादेशमा उत्पादन गरिएका बस्तुहरुको माग नेपाली बजारमा पनि अत्याधिक रहेको छ ।
बंगलादेश र नेपाल बीचको व्यापारमा देखिएको उदासिनताको प्रमुख कारण भन्सार प्रक्रियाको झन्झटिलोपन नै हो । मेचीनगरमा ४० करोडको हाराहारीमा सुख्खा बन्दरगाह (आईसीडी) को सञ्चालन भइसकेको अवस्था छ । तर भारतको नाका पानीटंकी र बंगलादेशको नाका फूलबारीमा बन्दरगाहको निर्माण हुन सकिरहेको छैन । जसको फलस्वरुप पारवहान मार्गवाट तेस्रो देश व्यापारमा नेपाल असफल भएको हो । यो पारवहन मार्ग सफल पार्न र तेस्रो देश व्यापारमा सफल पार्न अहिले मेचीनगरका व्यवसायीहरु लागिपरेका छन् । भारत र बंगलादेश सरकारसंग सुविधा तथा व्यापार विस्तारका लागि नेपाल सरकारले विशेष पहल गर्नुपर्ने व्यवसायीहरु बताउँछन्

यसैक्रममा मेची उद्योग बाणिज्य संघ, नेपाल सरकार वाणिज्य तथा आपूर्ति मन्त्रालयको संयुक्त आयोजनामा क्षेत्रिय तथा द्धिपक्षिय व्यापार अभिवृद्धि विषयक अन्तरक्रिया कार्यकम सम्पन्न भएको छ ।

No comments:

Post a Comment

आफ्नो अमूल्य राय, सुझाव तथा टिप्पणीहरु यहाँ लेख्नुहोला...▼ Please leave your Comments here...▼ ...